Kontakt

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Wybierz dokument i kliknij przycisk Przejdź do formularza zamówieniowego a nasza strona porowadzi Ciebie "za rękę" i na żywo pokaże podgląd zamawianego dokumentu, by prawidłowo i bezpiecznie złożyć zamówienie. Dodatkowo zawsze w razie problemów możesz poprosić konsultanta o pomoc.
Doskonale zdajemy sobie sprawę, iż zaufanie Klientów do naszego sklepu jest najważniejsze. To ono buduję opinię o nas, która przy sprzedaży internetowej jest najistotniejsza. W żadnym wypadku nie pozwolimy sobie tego zaufania i dobrej opinii naruszyć. Zależy nam, aby Klienci byli zawsze zadowoleni z zamówionych produktów i obsługi, by polecali nas innym i wracali do nas, by zostali naszymi stałymi Klientami.
Jeśli szukasz prezentu dla znajomych lub kogoś z rodziny, jeśli chcesz kupić właściwy dokument kolekcjonerski, ale trudno podjąć Ci decyzję, skontaktuj się z nami! Najszybciej poprzez e-mail - u nas naprawdę możesz liczyć na fachową odpowiedź.
Dokumenty kolekcjonerskie wysyłamy za pomocą kuriera (przy płatności za pobraniem), paczkomatu (wyłącznie po przedpłacie) lub pocztą listem poleconym priorytetowym (paczki zagraniczne po przedpłacie).
Gwarantujemy prawidłowe przygotowanie zamówionego dokumentu kolekcjonerskiego. Jeśli znajdzie się jakikolwiek błąd gwarantujemy bezpłatną poprawkę w ciągu 48h!
Składając zamówienie na naszej stronie nie musisz posiadać konta bankowego z dostępem on-line, ani konta w specjalnym systemie płatności (jak np. PayU). To znaczy, że za paczkę zapłacisz dopiero w momencie jej otrzymania. Zostanie przyniesiona przez kuriera, a jeśli ten nikogo nie zastanie - dostarczy ją po raz drugi następnego dnia.

Na terenie kraju gwarantujemy możliwość sprawdzenia zawartości przed zapłatą!